Şampiyon Beşiktaş !

21:08
beşiktaş


Büyüksün Beşiktaş ! Beşiktaş'ım şampiyon benden mutlusu olabilir mi ? Spor Toto Süper Lig 2015-2016 şampiyonu Beşiktaş'ımı tebrik ediyorum.

7 yıl önceki şampiyonluğumuza bir yenisini ekledik. Sosyal alemde 7 yıl şampiyonluk ile dalga geçenler oluyor. Takmıyorum. Arkamızdan haksız şampiyon oldular sözlerini duymak yerine hakkımızla şerefimizle kalbimizle şampiyon olduk demeyi, 7 yılda bir şampiyon olmayı tercih ederim ki hiç çekinmeden tüm sesimle bağırıyorum hakkımızla şampiyon olduk diye... Aşırı zorluklara göğüs gerdik. Sürekli stat stat dolaştık. Bende Beşiktaş neredeyse oradaydım. Gerek Başakşehir'de gerek Atatürk Olimpiyat Stadı'nda. Tolga abinin söylediği bir söz var. Olimpiyat Stadı'nın tek güzel yanı isminde Atatürk'ün geçmesi. Öyle bir statta futbol oynamak gerçekten çok zor. Son 3 maça mabedimiz yetişti ve şampiyonluğumuzu evimizde kutluyoruz. Daha iyisi nerede ? Üç yıl çile çeken bir takım var. Büyük denilen takımlardan görmediğimiz yardımı başka takımlardan gördük. Şuan yaşadığım mutluluk tarif edilemez. O sene bu sene bundan sonra her sene diyorum.

Elimden geldikçe Beşiktaş'ımı destekledim ve desteklemeye devam edeceğim. Statsız bir şampiyonluk yaşadık. Tüm başarıları gösterdik. Buradan şampiyonlukta emeği geçen futbolculara, teknik ekibe, yönetimden malzemecisine kadar herkese gönülden teşekkür ediyorum. Şerefimizle oynadık hakkımızla kazandık. !

19/05/2016

Benzer Yazılarım

Önceki Yazım
« Önceki Yazım
Sonraki Yazım
Sıradaki Yazım »