Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır ?

22:00
tanıtım yazısı
Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere tanıtım yazısı hakkında bilgi verip nasıl yazıldığından bahsedeceğim. İlk olarak tanıtım yazısının ne olduğundan bahsedeyim.

Tanıtım Yazısı Nedir ? 

Tanıtım yazısı, genel anlamıyla yapılan işi tanıtmak amacıyla yazılan yazılardır. Bu yazılar her türlü konuyla alakalı olabilir. İster yeni çıkardığınız bir ürün, alet ve benzeri şeyler, ister yeni açılan bir site, ister yeni kurulan bir kuruluşu tanıtma amacı. Saymakla bitmez kısacası.

Arama motorlarında üst sıralara çıkma amacıyla yazıya linkler verilir. Bu sayede Google tarafından olumlu karşılanmayı amaçlarız.

Tanıtım Yazısı Önemli midir ?

Google'nin güncellemelerinden sonra tanıtım yazıları oldukça önemli bir yere sahip oldu. Backlink kaynaklarının en önemlilerinden birisi tanıtım yazısı. Peki neden önemli. Çünkü tanıtım yazıları doğaldır, özgündür. Yazı içerisine eklenen linkler özgünlük katmaktadır. Bu sayede Google tarafından olumlu karşılanıyor.

Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır ?

Aslında çok zor bir olay olmamakla birlikte önemli bir olay olduğunu belirtmek isterim. Yazı kesinlikle özgün ve doğal yazılmalıdır. Yalana yer vermeyin. Amacını sadece kelimelere link vermek olmamalıdır. Yani sadece anahtar kelimelere link eklemeyin. En önemli kural ise SEO kurallarına uygun bir şekilde yazın. SEO kurallarına uygun makalenin nasıl yazılması gerektiğini bu yazımda bahsettim.

Bir sonraki adım ise bu yazıyı yayınlamanız. Bu yazıları yayınlamak için ister ücret karşılığında ister ücretsiz yapabilirsiniz. Fakat ücret karşılığında yapılan yerlerde yayınlandığında daha olumlu bir sonuç almanız mümkün. Çünkü yayınladıkları siteler iyi bir yere sahip. Bu yüzden Google sitenize olumlu yanaşır. Kısacası önerim ücret karşılığında yazınızı yayımlatmanız.

16 / 05 / 2015

Benzer Yazılarım

Önceki Yazım
« Önceki Yazım
Sonraki Yazım
Sıradaki Yazım »

17 yorum

yorum Yaz
Son Dakika 19
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 10:26 Yorumu Sil

Faydalı bilgi olmuş. Kaleminize sağlık.

Yanıtla
avatar
Abdullah Darçın
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 10:37 Yorumu Sil

Teşekkür ederim. Yararı olduysa ne mutlu bana :)

Yanıtla
avatar
dfsdgfgds
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 12:01 Yorumu Sil

Uzun zamandir tanıtım yazısının ne oldugunu düşünüyordum tesekkür ederiz faydalı yazı olmuş.

Yanıtla
avatar
Abdullah Darçın
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 12:29 Yorumu Sil

Rica ederim. :) Yararı olduysa ne güzel :)

Yanıtla
avatar
Oğuzhan
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 17:04 Yorumu Sil

Tanıtım yazısı yazmak asla kolay olmamıştır. Böyle bir konu açmanız güzel bir mantık. Teşekkürler

Yanıtla
avatar
Fitness
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 19:03 Yorumu Sil

seo açısından etkili makale nasıl yazılır makaleniz gibi bu makale de bir çok öğrenmeek istediğim sorunun cevabını içeriyor emeğine sağlık

Yanıtla
avatar
Neokupon.com
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 19:37 Yorumu Sil

neokupon
internetle uğraşanlar için oldukça verimli bir yazı olmuş elinize sağlık

Yanıtla
avatar
Abdullah Darçın
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 20:43 Yorumu Sil

Sorularınız yanıtsız kalmadıysa ne mutlu bana :)

Yanıtla
avatar
Blogger
Site Sahibi
18 Mayıs 2015 22:25 Yorumu Sil

Seo çalışmalarının vazgeçilmezidir tanıtım yazıları

Yanıtla
avatar
Elif
Site Sahibi
22 Mayıs 2015 12:38 Yorumu Sil

Tanıtım yazısının önemini tanıtım yazısı aldıktan sonra anladım :)

Yanıtla
avatar
Abdullah Darçın
Site Sahibi
22 Mayıs 2015 12:39 Yorumu Sil

Sonucunu aldığınıza sevindim :) Önemli bir adım. :)

Yanıtla
avatar
Aslı
Site Sahibi
27 Mayıs 2015 22:33 Yorumu Sil

Tanıtım yazıları siteler için altın değerinde diyebilirim ama doğru yerlerden alındıktan sonra :)

Yanıtla
avatar
Abdullah Darçın
Site Sahibi
28 Mayıs 2015 14:28 Yorumu Sil

Evet çok haklısınız. Yayımlatılan siteler kendi sitenizle alakalı olmalı. O zaman faydası görülür :)

Yanıtla
avatar
Bebek İsimleri
Site Sahibi
3 Haziran 2015 21:16 Yorumu Sil

Tanıtım yazısının nasıl yazılması gerektiğini çok güzel anlatmışsınız. Tanıtım yazıları kaliteli sitelerde yayımlatıldığı taktirde amaca ulaşmak mümkündür.

Yanıtla
avatar