Sonunda Üniversite !

20:34
university of beykent

Merhaba arkadaşlar. En sonunda dileklerim oldu diyebilirim. Bu seneki üniversite sınavında belli bir çapta başarılı oldum. Beykent Üniversitesi'ni %50 burslu olarak kazandım. Kazandığım bölüm bilgisayar mühendisliği. Aslında hedefim yazılım mühendisliği idi fakat belirli sebeplerden ve detaylı araştırmalar sonucunda bilgisayar mühendisliğini seçtim. İlerde bunun nedenlerini sizlerle de paylaşacağım. Eğer benim gibi düşünen arkadaşlarım olursa yardımcı olabilir.

Belki takip edeniniz oldu ise ikinci senemde üniversiteye yerleştim. Soran olur ikinci senede özel üniversite neden ? Hemen cevaplayayım. Sıralamam çok iyi olmasa da iyi bir yerde şehir dışında birçok mühendislik dalını tutturuyordum. İstanbul'a yakın çevreler ismi bilindik üniversiteler gibi. Fakat İstanbul içinde kalmak benim hayalimdi. Ailemle bu konuyu konuşup İstanbul'da kalmak istediğimi söyledim. Onlarda ise bana anlayışlı yaklaştılar. Çünkü şehir dışına adapte olmam cidden benim için zor olacaktı. Kendimi tanıyorum. Hani birde vardır ya halk arasında hep İstanbul üniversiteleri iyidir diye birazda o konuda kendimi kandırdım sayılır. Benim aile bağlarımda birazcık güçlü bununda etkenleri var tabi...

En sonunda hayallerime ulaştım tekrardan söyleyeyim. İstediğim sevdiğim bir alan, kendimi, başarılı olacağımı sanarak adımlar attım. Okula başlayalı 1 hafta oldu şuan gözlemlediklerimi yavaş yavaş sizlerle paylaşacağım, okulun eksileri ve artılarını gün geçtikçe gözlemlemeler yaparak sizlere ileteceğim. Bu üniversiteyi tercih etmek isteyen olursa eğer yardımcı olmak isterim.

Daha önce Şampiyon Beşiktaş adlı yazımı yazmıştım. Okumanızı öneririm..

07/10/2016

Benzer Yazılarım

Önceki Yazım
« Önceki Yazım
Sonraki Yazım
Sıradaki Yazım »

2 yorum

yorum Yaz
MESAPO
Site Sahibi
28 Ekim 2016 02:39 Yorumu Sil

Bende yeni mezun oldum haziran 2016'da üniversitemden. Şuan iş arıyorum. Ahh ah, üniversitem gözümde tütüyor be! :/ Benden sana tavsiye üniversite hayatının hem eğitim hem ortam yönünden yani üniversite hayatı yönünden dolu dolu geçir.
Umarım hakkında en iyisi olur. Tekrardan hayırlı olsun :)

Yanıtla
avatar
Abdullah Darçın
Site Sahibi
29 Ekim 2016 13:29 Yorumu Sil

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. :)

Yanıtla
avatar