Kod Yayınlama Kutusu Nasıl Yapılır ?

14:54
kod yayınlama

Arkadaşlar yazınızda ve ya başka bir yerde kod yayınlama istiyorsanız ve bu kodu kutu içinde yayınlayacaksanız aşağıdaki kodu kullanabilirsiniz. Örneğini aşağıda görebilirsiniz.



Kutu için kodumuz

<textarea class="bginput" style="WIDTH: 568px; CURSOR: url(''); HEIGHT: 500px" onclick="this.focus();this.select()" name="wep-kodlari" rows="5" cols="42">Yayınlayacağınız kodu buraya yapıştırın. www.abdullahdarcin.com</textarea>

Boyutunu nasıl değiştiririm ?

Arkadaşlar kutunun boyutunu WIDHT yazan 568 ve HEIGHT yazan 500 değerleriyle oynayarak değişebilirsiniz. Height kutunun yüksekliği için widht ise genişliğini ayarlamak için kullanabilirsiniz. Değerleri ne kadar yükseltirseniz o kadar kutunuz büyür.

13 / 02 / 2015

Benzer Yazılarım

Önceki Yazım
« Önceki Yazım
Sonraki Yazım
Sıradaki Yazım »

4 yorum

yorum Yaz
Unknown
Site Sahibi
13 Şubat 2015 23:09 Yorumu Sil

Yazin cok guzel ama bunun daha detayli anlatimini yapsan daha iyi olur

Yanıtla
avatar
Abdullah Darçın
Site Sahibi
13 Şubat 2015 23:11 Yorumu Sil

Daha detaylı anlatılacak birşey olduğunu sanmıyorum. Çok basit ve açık bir anlatım yapmaya çalıştım :)

Yanıtla
avatar
Unknown
Site Sahibi
15 Şubat 2015 22:49 Yorumu Sil

Gercek anlamda basit ve basarili bir anlatim. Devamini diliyorum...

Yanıtla
avatar